גינה עם בטון מוטבע בהתאמה עיצובית

לגינה הבאה

גינה עם ריצוף חוץ בהוד השרון

גינה בהוד השרון שתוכננה ונבנתה על ידינו. הריצוף נבנה בבטון מוטבע לאחר פירוק הקודם שהיה עשוי אבן משתלבת.

בגינה זו, ניתן לראות עיקרון יפה של הימנעות מזוויות ישרות של 90 מעלות וריבוי של זוויות אלכסון 45 מעלות בריצוף. ניתן לראות כאן את הקשר בין הפיתוח לגינון שלצידו. כאשר מישהו יודע לעשות את הקשר והוא אחראי לכל הגינה, זה בהחלט נראה ככה. לפניכם התוצאות.

הגעתי כשהייתה גינה קיימת עם אבנים משתלבות שפירקנו. הטכניקה שהשתמשנו בה כדי לייצר את הריצוף היא יציקת בטון בעצם. טכניקה שבה ניתן להוסיף לבטון פיגמטים וטקסטורות, או הטבעות מסוגים שונים שעושים לבטון כדי שהוא יראה כמו ריצוף. טכניקה מאוד נוחה לעבודה, שאפשר לעשות בעזרתה הרבה דברים יפים. סוגים שונים של קווים, צורות ותבניות. במקרה הזה, כאמור הלכנו על קיטומים של 45 מעלות. כדי לייצר מעברים יותר רכים.

כשמשפצים גינה יש את כל מיני החלטות לעשות. ביניהן – מה נשאר, מה יוצא. מה עוקרים ומה משאירים. היו שם צמחים כמו הדקלי אריקה שניתן לראות בתמונות, שהיו יפים מאוד והחלטנו להשאיר.

אחד הדברים החשובים אצלנו הוא הרצון והידע להעריך את הקיים ולהחליט במה כדאי להשתמש ואיך. אנחנו לא אוטומטית מבטלים את מה שהיה. אלא לוקחים את הזמן להבין ולכבד את מה שהיה עד עכשיו ולעבוד עם מה שאפשר וכדאי. יש הרבה דברים שאפשר לשנות, להשתמש בהם מחדש בצורה חדשה. החומר שהחלטנו שנשאר יתבטא עכשיו בצורה אחרת, מיוחדת שונה ויפה יותר. בעזרת הטכניקות והפטנטים שלנו, למשל עבודה עם טופוגרפיות משתנות. בגינה הזו, הלכנו על קווים של בטון מוטבע, בתכנון נכון. עם קיטומים ומעברים. מראה שנותן הרגשה של שטח גדול. ללא קטיעת זרימת האנרגיות הנובעת מהנטייה של הרוב המוחלט של מעצבי ובוני הגינות להשתמש בזוויות חדות של 90 מעלות.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים