אנו אוהבים לתת ללקוח ביטחון וטיפים טובים בכל נושא אחזקת הגינה זה חלק חשוב ועדיף לי שהם יטפלו בה מעט לבד. אני כן מגיע לכל גינה שלי שמבקשים אחזקה אבל ממש אין צורך באופן קבוע יש לי נטייה לחשוב על לחשוב על כלכלת הלקוח ולעזור לו להצליח איתי ועם הגינה גם מההיבט הכלכלי.   ולפניכם התוצאות:

הגינה הפכה לגאוות מירב ומשפחתה בעיני כל הדיירים שעליהם ומצדדיהם מירב היא מעצבת פנים מצליחה שהגיעה אלי עם חששות רבות לגבי הצעותי ופתרונותי לגינה שלה ממש כל דבר היא שאלה מספר פעמים והאמת זה הכביד עלי, אבל כנראה שזה עבד לפני שהיא פנתה אלי. היא פנתה אל טובים בתחום אחרים ולא הגיעה למשהו שהיא תרגיש שלמה מירב. היא קפדנית מאוד אני חייב לציין שבסוף עשיתי כל מה שרציתי והיא הסכימה לכול. היא גאה בהחלטות ובבעל המקצוע שהיא בחרה בו והרווח כולו שלה.

להתנגד נחרצות למישהו בעל ניסיון זו לא התנהגות חכמה מסכים שצריכים לעבור על הפרטים ולשאול שאלות ולהכניס גם טעם אישי טוב של הלקוח, אבל רוב ההתנגדויות שלכם זה חרדות שיש לאנשים מבעיות בגינות שהם חוו בעבר כשלא עשו תכנון הגינה בצורה נכונה וסביר להניח גם את הקמת הגינה בצורה ממנפת עוד יותר וזה יכול לקרות כשהמתכנן הוא גם המבצע כמו אצלנו בערבות מכתב המלצה בקרוב.

כמו אצלנו בערבות מכתב המלצה בקרוב.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים