עיצוב דירת גן

להקמת גינה הבאה בהוד השרון לאלון שממש רצה לשמח את אישתו והצליח מאוד לדעתו.

הקמת גינה פרטית

הקמת גינה פרטית לדירת גן מול החלון הגדול של הבית יצרנו אזורים שימושיים בעומק הגינה דק אבני מדרך סלע ספסל עם משענת סלע נדנדה ומתוך הצרכים האלה יצרנו ומינפנו יופי מתחבר למצב שמרוויחים גם פונקציונאליות עם יופי.    גלריית תמונות הגינה

ברוב המקרים אנשים מתמקדים בדבר אחד כשהם חושבים על תכנון הגינה או טכני או פונקציונאלי או עיצוב ומאוד קשה להם לחבר את הכל אצלנו לא מוותרים על שתייהם.

חזרנו לפרויקט הקמת גינה פרטית שעיצבנו לפני שנתיים בקריית אונו כדי להציג לכם את ההתבגרות של הגינה מבלי שהוספנו שתיל אחד. מאז טיפלנו רק פעם בחצי שנה. וזו דוגמא טובה לכך שאנו משתדלים מאוד להגיע לפתרון ארוך טווח ככל האפשר וכל הזמן חושבים על התאמות צמחים עם הסתכלות קדימה ככל האפשר על איך שדברים יתבגרו על כל צמח לאיזה גודל הוא מגיע ובאיזה צורה זה קורה לו וההתאמה לצמחים הסובבים אותו יחד עם התייחסות לעונות השנה. 

כשאנו ניגשים לתכנון הגינה אין באפשרותנו להקל ראש בדברים החשובים בגינה. כמובן שיש התחשבות והבנת התקציב לגינה אבל לא ניתן לזה לגרום לכם לטעויות בחלוקת האנרגיות הכלכליות שלכם. בהחלט יש דברים שאפשר לחסוך ולהוזיל אותם ויש דברים שלא.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים