2017

עוד גינות רבות משנת 2017 מאובזרות במגוון אלמנטים וסגנון עיצוב ייחודי לערבות המשנה ווריארציות בהתאמה ללקוח ולאופי נתוני הגינה.

ווילת יוקרה פרטית בכפר יונה

ווילת יוקרה עם בריכת שחיה ופיתוח חוץ סגנון גנני המתאים לבתי יוקרה ולגני אירועים רמיזה לסגנון גינון צרפתי.

קרא עוד ...

גינות יוקרה מעוצבות ברמת השרון

גינה לצד בית גבוהה רצוי לשתול עצים שגובהים כדי שיהיה איזון בעיצוב הגינה ובמיזוג שלה עם הבית. את גינה זו אנו תכננו בפגישה הראשונה תוך שעתים ענייניים יצאנו עם תכנית והצעות מחיר לביצוע הגינה ולאחר יומיים הלקוח חן פורת קיבל החלטה.

קרא עוד ...

ג'אקוזי בגינה הפרטית של ניר

שיפוץ גינה של ניר מראשל"צ עברה היפוך צורה כללי, הגינה סבלה משימוש לא נכון בעודף מוצרים שיצרו חוסר סדר וקשר של היררכיה ומעמדות לא טוב

קרא עוד ...

עיצוב גינה לאיתי וליאת מצור יצחק

שביל הכניסה אל הבית לא בפתרון הטרוויאלי אלא על אבן מדרך בזלת מנוסרת ללא בטון רק עם חלוקי נחל אפרפרות בפוגות התחברות אבני המידרך גם אל הדשא וגם אל הריצוף של היציאה מהסלון שמאחור. אבן חרבה עתיקה למטרת ספסל ממול הכניסה אל הבית.

קרא עוד ...

עיצוב גינה קטנה מאוד במודיעין לאחר שנה

לאחר שנה ללא טיפול וגיזום בכלל, ניתן לראות כמה שלקוחות מפספסים בזה שהם לא מצליחים לבחור צמחים בצורה נכונה בחירה נכונה תשמור על גינה מעוצבת ובפרופורציות לאורך זמן רב.

קרא עוד ...

שיפוץ גינה בסגנון יער בן שמן בכפר דניאל

הלקוחות ביקשו יער בן שמן ללא דשא עם אבנים וצמחיה מפוזרת כאילו באקראי וקיבלו בלאגן מסודר קצת יותר מטעמי פונקציות שימושיות בגינה יש לציין לקוחות מרוצים מאוד.

קרא עוד ...

שיפוץ גינה פרטית גדולה בקריית אונו

הלקוחות ביקשו יער בן שמן ללא דשא עם אבנים וצמחיה מפוזרת כאילו באקראי וקיבלו בלאגן מסודר קצת יותר מטעמי פונקציות שימושיות בגינה יש לציין לקוחות מרוצים מאוד.

קרא עוד ...

שיפוץ גינה בהוד השרון לאחר שנה

שתי גינות לבית אחד קדמית ואחורית עם קשר ביניהם מבחינת סגנון גינון וחזרה על אלמנטים וצמחים. גינה משמחת ושמחה אופי פראי דשא סינתטי חתוך בדקדקנות בהתאמה לריצוף ברכת נוי ממוקמת בול במקום הנכון.

קרא עוד ...

סטודיו לאימוני כושר לאחר שנה

שיפוץ גינה בהוד השרון עיצוב של גינה במראה פראי שלא ידרוש הרבה טיפול הלקוח אלון דרש עיצוב שימושי התאמת חומרים וצמחיה הרמונית פראית ביקרנו אותו בהפתעה וגילינו שהגינה מטופלת עם אהבה כל הכבוד אלון.

קרא עוד ...

גינה בישוב לשם בשומרון

גינה על מגרש של 600 מטר בישוב לשם ששופע גינות פרטיות מפאת גודל הגינות קשה לאנשים מבחינה כספית לתת פתרון כולל ומעוצב של הגינה ורוב האנשים מבצעים את הגינות בשיטת תלאים מבלי לתת מחשבה כוללת.

קרא עוד ...

תכנון והקמת גינה במודיעין

המון עצים בוגרים וצמחיה ישנה בשלב הראשון לאחר תכנון הגינה נידרש לגזום המון עצים ולהעתיק למקומות החדשים בתכנון גינה. לאחר מכן, בשלב הקמת הגינה 2 משאיות חמרה במריצות ויש לנו תשתית חדשה להקמת הגינה.

קרא עוד ...

רמת השרון צילומי לילה

תאורת אוירה קסומה אור חם מתח נמוך 12 וולט זה מה שדרוש כדי לתת חיים לחושך יותר גופים שמאירים פחות זה מה שיוצר את האווירה וההתאמה לגינה אנו נייצר את הקשר היפה של הצמחיה ותאורת הגינה שלכם.

קרא עוד ...

לב הפארק רעננה 3 שנים מההקמה

גינה שמטופךת על ידינו אחת לרבעון בשנה בריאה וצומחת יפה צמחיה גזומה בסגנון צרפתי מעט עם סגנון גינון אנגלי בעיקר לקוחה אוהבת לגזום המון אנחנו מישתדלים לעצור אותה אבל לא תמיד מצליחים.

קרא עוד ...

תכנון וביצוע פיתוח וגינון בכפר יונה

כשתתנו בנו אמון משלב תכנון הפיתוח עוד בזמן שקבלן השלד נימצא תקבלו יציקות של החוץ נכונות מההתחלה ותחסכו זמן ועליות מיותרות כפולות. בדרך כלל כבר בשלב זה אנשים מפספסים את הקשר עם הפיתוח בתכנון הגינה מומלץ כבר בשלב זה לסגור איתנו את פרויקט הקמת הגינה ואסף יגיע לתת נקודות חשובות לאיש הפיתוח שייבחר.

קרא עוד ...
עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים