עיצוב גינה בבית פרטי

לגלריית תוכניות נוספת

תכנון גינה – דרך מהירה קצרה וזולה יותר להתחיל את תהליך הייצור של תכניות גינה היא כזאת שהפגישה הראשונה שלנו היא למשך שעתיים או שלוש ובה נגיע לתוכנית פיתוח כללית שאתם צריכים לאהוב וגם אני {אסף}. זה קורה לאחר שעברנו על האזורים יחד ושמעתי את הערותיכם וסיפוריכם על בעיות עיצוביות וטכניות בגינה, אני מציע את פיתרונותי. קודם כל בע"פ, אח"כ מעלה את התכנון על הדף. ובעצם זה קורה מול העיניים שלכם: אתם רואים איך העיצוב נולד. 

כשהגענו לתכנון הכמעט סופי, מה שנשאר זה מקצה שיפורים. אולי אופציה לתכנון אחר באזור מסוים אם עדין לא סגורים. אני משרטט זאת, מראה את ההבדלים על הדף ממש במקום ומחליטים מה נכון יותר.

הפגישה כרוכה בעלות תכנון סימלית וביום לאחר מכן אפשר להתקדם לביצוע גינה מוצלחת. מכיוון שאנו גם מבצעים את הגינות שתוכננו על ידינו ומשפרים עוד את התכנון תוך כדי הביצוע. 

לאחר שיש תוכנית בסוף הפגישה, נכתבת הצעת מחיר לביצוע הקמת הגינה.

וקדימה לעבודה…..

לדוגמאות של סקיצות תכנון גינה הנעשו בפגישה הראשונה  

במידה וזה לא מספק אותכם ואתם רוצים תכנית נטיעות מפורטת ובמידה והחלטתם ליצר תכנון גינה יותר מפורט, אני הולך לביתי וחוזר לאחר מספר ימים מיישם הלכה למעשה את רעיונות העיצוב ומתכננים את הגינה ברמת תוכנית פיתוח כללית הכוללת גרפיקה יפה + תוכנית נוספת של נטיעות צמחים.{תוכנית צמחייה} + וכתב כמויות של צמחים.

בכדי לראות דוגמאות של סקיצות תכנון גינות של שיטה זו לחצו

גלריית תכניות גינה גדולות

עיצוב גינה בבית פרטי

עיצוב גינות בבתים פרטיות דורש תכנון מוקפד ומחשבה על כל פרט ופרט חשוב מאד לתכנן את הגינה כך שהיא תתאים לעיצוב הבית הכללי ועל כך יש להקפיד לבחור איש מקצוע שיוכל לתכנן ולעצב את הגינה כמו שצריך. ההתרשמות הראשונה של מבקרים בבית פרט והחלק הראשון שהם רואים בבית היא הגינה ולכן יש להשקיע בעיצוב הגינה על מנת ליצור התרשמות ראשונית טובה. חשוב מאד לבחור איש מקצוע שיש לו ניסיון רב בעיצוב גינות פרטיות והוא יוכל להתאים את הצרכים והתקציב על מנת ליצור עבודה נפלאה. יש להכיר את הייחוד של עיצוב גינות פרטיות והצמחים המתאימים בעבורן.

עיצוב גינה מיוחדת בבית פרטי

רבים חולמים על גינה בבית פרטי צמחי יפה וצבעוני עצי פרי וצמחי תבלין ופרחים יפים שתורמים רבות למראה הגינה וליופי שלה. כל אדם חולם על גינה ולכל אחד יש את החלומות הפרטיים והצרכים שלו ולכן חשוב שעיצוב גינה פרטית ידע להגשים את החלומות למציאות.

עיצוב גינה בבית פרטי צריך להיעשות על איש מקצוע ואין זה משנה הגודל של אותה הגינה או הסגנון העיצובי שלה. או אפילו התקציב. כשמתייחסים לעיצוב גינה פרטית מתייחסים למגוון רחב של פרמטרים שונים וחלק מהם כוללים גם הפרמטרים האלו.

גינה מעוצבת בבית היא גינה שבה ניתן להתרווח אחרי יום עבודה לתת לילדים להשתולל ולהוציא מרץ לארח אורחים לכן חשוב שהיא תהיה מעוצבת ומתאימה לצרכים.

מה כוללים שירות עיצוב גינה פרטית?

שירותי עיצוב גינה פרטית כאמור מספקים לא רק את עיצוב הגינה עצמה אלא גם תכנון הדירה עצמה ולכן לפני שמתחילים לעצב את הגינה בפועל. יש להתייחס אל מספר היבטים כמו למשל: חזון, מטרה, והצרכים של הגינה. לאחר מכן יש להתייחס אל שטח הגינה גודל הגינה קריטי לאלמנטים נוספים שיכולים להיות בה.

גינות פרטיות יכולת להיות בכל גודל שהוא אבל הגודל שלהן מהווה פרמטר עיקרי לעיצוב שלהן למיקום ולגודל של האלמנטים השונים.

גינה פרטית מכילה מגוון רחב של פרחים רב עונתיים או חד עונתיים עצי סרק ועצי פרי.

גינה מעוצבת בבית פרטי

גינה מעוצב בבית פרטי היא החלום הכמוס של רבים. חשוב מאד שהגינה תעוצב על ידי אדריכל נוף שמטרתו לדאוג הן לעיצוב הגינה עצמה והן לעיצוב הסביבתי שלה. על מנת להבטיח כי התוצאה תתאים בדיוק לרצון של בעל הבית. על מנת להימנע מאכזבות בעלי בית בית רבים מעצבים את הגינה בעצמם אך בסופו של דבר הם אינם מרוצים כלל מהעיצוב. מאמר זה ידבר על 5 טעויות עיצוב שיכולים לעשות כאשר מבצעים גינה לבד ולמה כדאי לכם להיעזר בשירותיהם של אדריכלי נוף מוסמכים ומנוסים על מנת שיעזרו לכם לבצע באופן מושלם את החלומות הכמוסים שלכם לגינה יפה ומעוצבת.

5 טעויות בגינה מעוצבת פרטית

גינה מעוצבת בבית פרטי אין צרך בגיוון בצמחיה

רבים רוצים כר צבעוני של פרחים. גינה צבעונית היא אכן מרשימה אבל אדריכלי נוף מנוסים ממליצים שלא לבחור במגוון רחב של פרחים. הם תולים את המלצתם בכך שסוגים שונים של צמחים דורשים טיפול שונה. בחירה במספר סוגים מצומצם תעזור לכם לדאוג לצמחים בהתאם לצרכים שלהם. בחירה במגוון רחב של צמחים תגרום לכם שלא לדאוג להם כראוי והצמחייה תנבל.

הסתרת נוף

לא תמיד התברכם בגינה עם נוף אבל אם זכיתם לכך חשוב מאד לא להסתיר את הנוף ויש לתכנן את הגינה כאשר נוף הוא חלק ממנה ולא להסתיר אותו. חשוב מאד להקפיד גם להציב פינת ישיבה מול הנוף על מנת ליהנות ממנו.

העמסה

כאשר בוחרים לעצב גינה חדשה כמעט מאפס נוטים להעמיס אותה בפרחים שונים. אין צורך בכך גם אם בוחרים במגוון רחב של פרחים יש להקפיד על מרווח בין פרח לפרח.

גם בעלי גינות רבים אוהבים לארח לכן הם מעמיסים את הגינה בפינות ישיבה כדאי לשים פינת ישיבה אחת גדולה ואחת קטנה.

שימוש בצמחים עונתיים

רבים שאינם מבינים בסוגי צמחים שונים בוחרים בצמחים שצומחים בעונה מסויימת ואילו בשאר השנה הגינה לא מטופחת ומוזנחת ולכן יש לבחור בצמחים רב עונתיים לגינה פורחת ויפה עם צמחים פורחים בצבעוניות מופלאה ומשיבת נפש.

עיצוב גינות פרטיות

עיצוב גינות פרטיות הינו תהליך שהוא עיצוב לכל דבר עיצוב משכלל בתוכו את המרכיבים השונים. נראות עיצוב ושפה עיצובית. כל אלו מצליחים לשמור את התכנון של הגינה. כאשר מתכננים גינה צריכים לא לחשוב רק על הרגע יש צורך לחשוב גם על העתיד איך הגינה תראה בעוד חמש או עשר שנים.

תנאי השטח המבנה שלו ושפה עיצובית הכוונה היא כמובן אל שילובי צבעים של הפרחים השונים, הצללה, ריחות וטעמים עיצוב גינות פרטיות הוא תהליך הכולל מחשבה לטווח רחוק. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע שמבין בתחום על מנת שיצליח ויוכל לשלב כמו שצריך את עיצוב הגינה הפרטית בצורה נפלאה.

מה כוללת מלאכת עיצוב גינות פרטיות?

מלאכת עיצוב הגינות כוללת בתוכה את מלאכת תכנון ועיצוב הגינה על מנת להתחיל במסע יש צורך לקבע פגישה עם אדריכל נוף כאשר בפגישה יש לשים לב לנתונים הבאים:

  • שטח הגינה – אחד ההיבטים החשובים בנוגע לגינה הוא החלל שלה יש החלל של או הגודל שלה יש לקבע את גובה האדמה ולפיה לקבוע את סוגי הצמחים שישתלו בגינה.
  • סוג הצמחייה – ישנם פרחים רבים וכולם יפים ומיוחדים כדאי מאד לבחור מגוון רחב של צמחים המתאימים לגידול בארץ הם צבעוניים ויפים במיוחד. כל צמח יש לבחור על פ העדפה האישית ניתן גם לשלב שילובים צבעים מיוחדים.
  • אלמנטים נוספים – לצד הכנת האדמה והבחירה של הצמחים השונים והמיקום שלהם יש צורך גם להוסיף אלמנטים שונים כמו בריכה או בריכות דגים ומקומות ישיבה.

מה כדאי לדעת על עיצוב גינות פרטיות?

כדאי מאד לדעת כי עיצוב גינות פרטיות תלוי במקצועיות של אדריכל נוף הוא גם תלוי בהעדפות הפרטיות שלכם שיש להן משקל רב. חשוב לציין כי בבתים רבים שהם מוקפים מבני בטון ובעולם של היום שבו הטבע נדיר תכנון גינות פרטיות במקומות שונים הכוללים התחשבות בחלל ובמיקום הגינה יחד. עם זאת הוא כולל גם התחשבו במזג האוויר ובסוגי הצמחים שניתן לשתול שם. ניתן יהיה להרכיב גינה שגם יהיו בה צמחים המתאימים  לאקלים וגם צמחים המתאימים להעדפות שלכם.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים