ביצוע גינה מעוצבת נוספת לגילי מקרית אונו

לגינה הבאה: גינה בהתאמה לנוף ההררי של סלעית, תכנון כאילו באקראי של ברכת נוי צמחייה ואלמנטים בסלעית.   דירת גן מעוצבת נוספת בקריית אונו

לקוחות נוספים שכבר עברנו אתם דירות וביצענו להם גינה עבור דירת גן מעוצבת נוספת בקריית אונו. יש יתרון ללקוחות חוזרים. 

אנחנו כבר מכירים את הראש ויודעים מה אתם אוהבים וגם אתם כבר מכירים אותנו ויודעים לסמוך עלינו ועל המומחיות שלנו בתחום. כל זה גורם לתהליך לעבור באופן חלק ומיטבי. בנוסף לקוחות מנוסים יותר יודעים כבר כיצד יש לטפל בגינה בשוטף כדי לאפשר לה לפרוח ולהיראות בשיאה.

אנו בערבות עיצוב גינות נשמח לחזור אליכם אם אתם לקוחות שכבר בנינו להם גינה ולהמשיך לתת לכם שירות מצויין. אם עדיין לא עבדתם איתנו, אנו נשמח להגיע אליכם לפגישת היכרות ותכנון ולהכיר לכם עבודת עיצוב והקמת גינה ברמה שעוד לא התנסיתם בה. לקוחותינו נוטים להיות אנשים מאוד מרוצים, ושמחים בגינותיהם. נשמח לצרף אתכם לרשימה מכובדת זו.

הפגישה הראשונה שלנו היא למשך שעתיים או שלוש ובה נגיע לתכנית פיתוח כללית. זה קורה לאחר שעברנו על האזורים יחד ושמעתי את הערותיכם וסיפוריכם על הגינה, אני מציע את הפתרונות שלי. קודם כל בע"פ, אח"כ מעלה את התכנון על הדף. זה קורה מול העיניים שלכם: אתם רואים איך העיצוב נולד. כשהגענו קרוב לתכנון הסופי, מה שנשאר זה מקצה שיפורים. אולי אופציה לתכנון אחר באזור מסוים אם עדין לא סגורים. אני משרטט זאת, מראה את ההבדלים על הדף ממש במקום ומחליטים מה נכון יותר.

הפגישה כרוכה בעלות תכנון סימלית וביום לאחר מכן אפשר להתקדם לביצוע גינה מוצלחת. מכיוון שאנו גם מבצעים את הגינות שתוכננו על ידינו ומשפרים עוד את התכנון תוך כדי הביצוע.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים