לא צילמנו טרם התחלת העבודה אבל היה במקום המשך של הריצוף שעטף את כל הבית וניסיונות גינון לא מתאימים ולא מאוזנים בגדלים מבחינת היררכיה. דוגמא יפה של שיפוץ גינה בבת חפר.

הייתה מחשבה ללקוח לבצע בטון מוטבע ואז לשתול דשא ולבסוף להוסיף גינון אולם הוא לא היה שלם עם התכנית. כאשר נכנסתי לתמונה, וראיתי את המקום, הצעתי לו דשא סינתטי במקום הבטון המוטבע ולפניכן התוצאות.

בשיפוץ גינה זו, השתמשנו בחלוקי נחל כמו בגדלים משתנים. אנו מגדירים את גודלם לפי מפתח של פירות: פומלה, אבטיח ודלעת. החלוקים עוזרים בעיצוב הגינה והקומפוזיציות, וביצירת המראה הטבעי של קו הדשא, שייחתך בהתאמה לאבנים. שיטה זו יוצרת גם הבדלי גבהים בכך שהם תומכים באדמה ועוזרים ליצור מפלסים שונים. לחילופין ניתן לייצר את כל זה עם אבנים אחרות לפי טעמכם האישי. למשל אבן לקט, אבן חרבה, סלעי בזלת, כדורי בזלת, אבן חוף או אבן כורכרית.

צרו קשר עוד היום לפגישת תכנון גינה פרטית בביתכם. נשמח גם לייעץ בכל פניה או בעיה שיש לכם ותרצו להתייעץ לגביה עם בעל מקצוע. לפעמים אוזן של איש מקצוע זה דבר שאין לו תחליף ואנו נהנים מאוד לעזור לבעלי גינות מתוך אהבת המקצוע והתחום.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים