2018

תכנון והקמת גינות 2018

עם הביטחון של השנים סגנון העיצוב גינות שלנו משכלל את עצמו ביכולות תובנות והעזות שלא העזנו בגינות הקודמות והכל תוך כדי שמירה על חוקי הגינון ניצול שטח ושמירה על פונקציות שימוש בגינה.

אין ספק שחוקי המשחק בעיצוב גינות ובעיצוב בכלל הם קומפוזיציות שוות תכנון של צורות יפות היררכיה נכונה של המקומות היותר והפחות בגינה ומתן פתרון במשקל נכון לאותו אזור או מקום.

בעיצוב גינות צריך גם להכניס למשוואה עוד מספר תחומי התמחות לא מבוטלים בכלל כדי להגיע לדבר הנכון אנסה לפרט אותם פה:

  1. הכרת הצומח צל שמש מים הגנה מפני רוחות 
  2. שימוש בצמחיה או תכנון בעזרת צמחיה
  3. שילובי צמחים מה ניראה טוב ליד מה
  4. הסתכלות לאורך הזמן איך העיצוב צמחיה תתבגר לאחר שנים האם הייתה מחשבה ארוכת טווח בעיצוב הגינה
  5. התייחסות לשימוש בגינה איך להכניס את העיצוב מבלי לשכוח את זה שהגינה צריכה להיות שימושית
  6. השקיית גינה כל ההתעסקות עם מים וניקוזים שלפעמים יכול ליצור מגבלות תכנון אצל אנשים לא מקצוענים מספיק
  7. כמובן שגם הבנה בעפר ודברים טכניים כמו טופוגרפיה שמשפרת מראה פלאים
  8. לדעת לפתור את הצורה הנכונה המתאימה לגינה עם מגוון אלמנטים חומרים העדפות לקוח ומעצב הגינה.

גינה בתל אביב עם ריצוף מעוצב

עבודה נרחבת עם אלמנטים של בטון. בטון מוטבע ליצירת חומה קטנה, בומונייט ליצירת אלמנט דמוי דק, חיפויי קירות, יצירת קירות וחומות. הגבהה קטנה לגינה צידית מצידו הימני של הבית.

קרא עוד ...

עיצוב גינה גדולה בדירת גן

אם חיפשתם עיצוב גינה עם בריכת שחיה דק ואבן צפחה לשמחתנו יש לנו אחת כזאת דירת גן 520 מטר רבוע מיתהדרת במשטח דשא גדול פונקציונאליות צמחיה יפה ובמיקומים נכונים 3 מימדים של עיצוב גינה תאורת גינה שיוצרת מראה לילי אחר לא חסכנו בתמונות של עיצוב גינה עם בריכת שחיה זו צפייה בחינם.

קרא עוד ...

שיפוץ גינה עם שילוב חלוקי נחל ענקיות

שיפוץ גינה בבת חפר עם שימוש בחלוקי נחל בגודל פומלה אבטיח דלעת הם יוצרים את עיצוב קו וצורת הדשא ואת עיצוב הגינה עם הצמחייה הם פשוט עוזרים לעצב וריאציות שונות ומעניינות של שימוש בצמחים לחלופין אם לא הצלחתם להשיג חלוקי נחל כאלה אפשר לפתור את אותה הגינה עם כדורי אבן בזלת יפים.

קרא עוד ...

עיצוב גינה בהרצליה

עיצוב גינה בהרצליה כשחברת ערבות גם תכננה את שבילי וצורת כל הפיתוח באתר יש לציין שבתחום זה של פיתוח עדיף שמי שמתכנן גם יבוא לפקח מדי פעם כי תמיד בעלי המקצוע עושים לעצמם הנחות עיגולי פינות או שפשוט סתם הם אוהבים לחלוק ולתכנן את דעתם השונה יש לציין שגם בעיצוב גינה זו בהרצליה זה זה קרה מעט.

קרא עוד ...

גינה עם בטון מוטבע בהתאמה עיצובית

הריצוף נעשה מבטון מוטבע לאחר פירוק הקודם שהיה עשוי אבן משתלבת. בגינה זו ניתן לראות עיקרון יפה של הימנעות מזוויות ישרות של 90 מעלות וריבוי של זוויות אלכסון 45 מעלות בבטון המוטבע.

קרא עוד ...

עיצוב גינה בלשם

תכנון והקמת גינה פרטית מקום גבוהה עם רוחות חזקות לפעמים במצב כזה עצים יכולים לגדול עקום בדרך כלל העיקום הוא לכיוון מזרח השתילה צריכה להיות יותר עמוקה כך שהגוש חזק יותר באדמה.

קרא עוד ...

עיצוב גינות עם בריכות שחיה

וילת יוקרה בהרצליה תכנון ריצופים ותאורת חוץ על ידינו מבחינת תכנון הצמחיה לקוחות מפחדים מצמחים מזיקים אחזקה וליכלוך {יש גם כאלה} ביקשו רק תמר מצוי דקל אריקה ודקל טבעות ערבות הוסיפה הלכנו על עיצוב בבזלת גם ספסלים מאבן בזלת ולפניכם התוצאות.

קרא עוד ...

עיצוב דירת גן בפתח תקווה

דירת גן קטנה מאוד בפתח תקווה בת 30 שנה שופצה על ידינו הייתה מלווה בהרבה עבודות הכנה לגינה חדשה עקירות גיזומים רבים וכריתת דקל וושינגטוניה ענק הבעיה כל העבודה עברה דרך סלון הלקוחות אין שום גישה אחרת , לקוחות נחמדים ומבינים והכל הסתדר.

קרא עוד ...

עיצוב גינה בשומרון

כל משטח הגינון בגובה של קרקע הבית. ללא מדרגה אחת. עם אלמנט מיוחד של טרמפולינה שקועה באדמה.

קרא עוד ...
עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים