דירת גן רוני רעננה לאחר שנה

לגינה הבאה: שיש בה סממני בזלת דומים לגינה זו דוגמת הספסל בזלת עם משענת בזלת, תכנון וביצוע ערבות מהמחשבה הראשונה.

מתחת לתמונות מכתב המלצה של רוני מרעננה {הגיע לאחר שנה מהקמת הגינה}

כל בוקר שאני מתעורר אני פוקח עניים פותח את התריסים ואני מגלה גן עדן פורח הגינה המיוחדת שלי מעבירה אותי לתחושה שנסעתי למקום קסום בתאילנד ,מוקף ברכות מים צמחים מיוחדים בוסתן קטן צבעוניות מדהימה בשילוב של פינות קסם מעוצבות.

שהכרתי את אסף מערבות לראשונה הגיע אליי איש שהציג את עצמו כהנדסאי גינון ומה ששבה את ליבי שהוא הגיע בבגדי עבודה….ישר מאחת הגינות שהוא עבד בהם בלי גינוני כבוד הכי ישיר ומקצועי ולהפתעתי המציאות ניראת היום גדולה פי כמה מהתכנון המקורי.

אין לי אלא להגיד שהאיש אומן בתחומו. שילוב של לב ונשמה מקצועיות וחברות ומחירים סבירים והגיוניים הם סיבה טובה מאד לתת לאסף ולערבות לבצע את גינתכם ללא כל היסוס.

מי שמעוניין לראות את גינת הפלא ,יכול להגיע ללא היסוס בתאום עם אסף ולהתרשם ולאהוב.

באהבה ….דבורה ורוני

תהליך קבלת והסכמה על החלטות מצד לקוחות יכול להיות ארוך והססני מדי וזאת מכיוון שבעיצוב גינות ללקוח אין את הכלים לדעת מה יותר טוב לו ויותר יפה לגינה , טכנית הוא יכול קצת יותר אבל עדיין הוא לא ידע לחבר עם העיצוב בשום צורה זה רק ניחושים וקיווי שבעל המקצוע יקח זאת למקום טוב. אנו מבטיחים שגם הלקוח הכי תמים בתחום עיצוב הגינות יילקח לכיוון של הצלחת גינה ללא טעויות מיתרות בדרך אנו שמים הכל על השולחן כבר בפגישה הראשונה בצורה אמיתית ובלי "דהאווין של עסקים" ומצירים שרטוט של תכנון הגינה שבסופה של הפגישה צריך להיות מוסכם על כל המעורבים. אסף מערבות כל בוקר שאני מתעורר אני פוקח עניים פותח את התריסים ואני מגלה גן עדן פורח הגינה המיוחדת שלי מעבירה אותי לתחושה שנסעתי למקום קסום בתאילנד ,מוקף ברכות מים צמחים מיוחדים בוסתן קטן צבעוניות מדהימה בשילוב של פינות קסם מעוצבות.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים