בטון מוחלק לגינות מחירים

ריצוף בטון מוחלק כחלק אינטגרלי מעיצוב הגינה

בטון ידוע כאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר ברחבי העולם, ומכל חומר אחר, בגלל חוזקו ועמידותו. בטון בסיסי ביותר הוא תערובת של אגרגטים ומלט מעורבבים עם מים, שמהם מתקבל מיקס נוזלי וסמיך שניתן לצקת אותו על פי התבנית או הצורה הרצויה. החומרים והיחסים המדויקים המשמשים ליציקה יכולים להקנות מגוון רחב של מאפיינים, ולהפוך את הבטון לחומר רב תכליתי להפליא. בשלבים שלפני או תוך כדי תהליך הייבוש ניתן להקנות למשטח הבטון את הגימור הרצוי על מנת שישתלב היטב בעיצוב שבחרתם וגם יעניק לו את המראה הסופי. אם אתם מחפשים בטון מוחלק לגינה מחיר אטרקטיבי אומנם חשוב, אך חשוב עוד יותר לעשות זאת עם חברה מקצועית לקבלת גימור עמיד ומושלם לאורך שנים.

דברו איתנו >>

למידע נוסף לחצו כאן

גימורם אופייניים לריצוף בטון

במרבית המקרים הגימור הסופי משפיע על חומרי הגלם שיכנסו אל התערובת עוד לפני היציקה. גימור חלק מכיל גרגרים קטנים יותר המשולבים ביציקה כבר בשלב התערובת. כאשר בוחרים באפשרות של ריצוף בטון עם אגרגט חשוף מכניסים אל התערובת יותר חצץ או חלוקי נחל, על מנת להקנות לו גימור אחר בשלב הייבוש. ישנם מספר גימורים פופולאריים לריצוף בטון, והם נבדלים אלה מאלה במראה הסופי, במידת האחיזה שהם מספקים, בעיקר כשהבטון רטוב, והאם נעים ללכת עליהם ברגליים חשופות. אם אתם מחפשים בטון מוחלק לגינה מחירים הינם בטווח רחב, שכן הדבר תלוי בשטח הריצוף הריצוי ובגימור הדרוש.

תכנון והקמת גינה בתל אביב שכל ההחלטות התכנוניות נעשו בפגישה אחת של 3 שעות בבית הלקוח כולל תכנון פיתוח החוץ שגם הוחלף כולו במקרה הזה בטון מוטבע בשיתוף עם רפי "מחותם " 14 ימים לאחר הפגישה הגינה והפיתוח היו גמורים לכבוד חג הפסח. ניתן לשים לב למדרגות הקטנות ביקום נכון חיפוי בטון מוטבע על קירות , 45 מעלות בקווים לריכוך מעברים והתאמות גינון וצמחיה לכל

בטון מוחלק – הינו גימור בטון בסיסי פופולארי מאוד המתאים בעיקר לשילוב בעיצוב גינות וריצוף. הוא מבוקש בשל המראה הטבעי המשתלב היטב בגינה, מתאים ליצירת פינות ישיבה, פינות נוי, שבילי גישה ויצירת אלמנטים עיצוביים שמוסיפים מרקמים ועניין לגינה שלכם. ניתן להעניק לו גימור מחורץ בעזרת מטאטא כביש לפני הייבוש, דבר זה מספק לו מראה מחוספס מעט וגם אחיזה טובה יותר ובמקומות בהם יש צורך במניעת החלקה.

בטון חשוף – כדי להעניק לבטון גימור מצרפי חשוף, מטפלים במשטח הבטון הרטוב בחומר כימי שעוצר את שכבת המלט החיצונית. שכבה חיצונית זו נשטפת ואז חושפת את תבנית המצרף בתוך הבטון.

בטון שטוף חול – בטכניקה זו שוטפים את שכבת המלט העליונה וחושפים את האגרגטים אשר בתוך התערובת. טכניקה זו יוצרת משטח מחוספס בהתאם לחומרי הגלם שהוכנסו אל הבטון בשלב התערובת. סוגי ריצוף אלו פחות עמידים כי המלט המגן עליהם הוסר מעל פני הבטון.

אם אתם מחפשים ריצוף בטון מוחלק לגינה מחיר אטרקטיבי, חברת ערבות היא הכתובת הנכונה עבורכם. חברת ערבות מתמחה בתכנון, עיצוב והקמה של גינות לבתים פרטיים. חברת ערבות מנוהלת על ידי אסף, הנדסאי נוף, מומחה לתחום העפר, תשתיות והקמת גינות. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 052-2439449.

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים