עיצוב גינות עם בריכה

בריכה עם גינה מעוצבת – חלום שמתגשם

עיצוב ותכנון של גינת נוי יחד עם בריכת שחיה, הוא חלומם של ישראלים רבים. אין ספק כי מדובר בפרויקט מאתגר הדורש מספיק שטח ותקציב להקמתו. אם עושים זאת נכון ובצורה מקצועית, הבריכה משדרגת את הגינה ואת מידת השימוש בה, באופן משמעותי. חשוב לזכור כי ישנם סוגים רבים של בריכות, ומכיוון שהבריכה הופכת במרבית המקרים לנושא מרכזי בגינה, חשוב להתחיל מלתכנן אותה, ואז לתכנן גינה נכונה שתשתלב כהלכה מסביב לבריכה עצמה ובאזורים נוספים על פי גודל הגינה והשימושים שייעשו בה.

דברו איתנו >>

למידע נוסף לחצו כאן

עיצוב גינה בריכה שקועה הוא אתגר של ממש, שכן יש צורך לבצע חפירה מתאימה בשטח, לצקת את הבריכה, למרוח אותה בחומר עמיד בפני חדירת מים, לבצע התקנה של אריחים, משאבה, פילטרים, צנרת למילוי וניקוז מים ועוד. זוהי ללא ספק עבודה גדולה ורצינית המצריכה עבודה מול מומחים בתחום. ישנה אפשרות לעשות בריכות שקועות מתבניות מוכנות, זוהי אפשרות זולה וקלה הרבה יותר, אומנם עדין יש צורך בחפירה בהתאם לגודל התבנית. יחד עם זאת ההקמה עצמה פשוטה, מהירה וזולה יותר. אפשרות שלישית היא לקנות בריכה מוכנה בגודל הרצוי ולהניח אותה במקום שטוח ופתוח, בגודל המתאים.

 

מהו הצעד הראשון בעיצוב גינה עם בריכה?

לכל אחד מסוגי הבריכות ישנו מחיר אחר ויתרונות וחסרונות המתחילים בשיקולי תקציב, ונגמרים בשיקולי נראות, אסתטיקה, שימושיות ותחזוקה נדרשת. כאשר מתכננים בריכה לגינה חשוב להביא בחשבון איזו השפעה תהיה לבריכה על הגינה שלנו, ואיזו גינה כדאי לתכנן על מנת ליצור מראה, אסתטי, זורם והרמוני. בכל הנוגע לבחירת צמחיה לאזור הבריכה ישנם כמה שיקולים אוניברסליים: תחזוקה קלה, פרטיות, בטיחות, הגודל הנכון והריח. בעלי בריכות שחייה לא בטוחים מאיפה להתחיל כדי ליצור את המראה הרצוי.

תכנון גינה קלאסית עם בריכה מתחיל בשילוב של צמחיה נמוכה עם נסיגה לקראת שפת הבריכה. ניתן תמיד לשלב אזור עם צמחים אקזוטיים, שיוצרים מראה משלים של טבע אמיתי בחצר האחורית שלכם. שטח הגינה שנותר מסביב לבריכה קובע במידה רבה איזו גינה תוכלו לשתול מסביב וכמה אלמנטים מיוחדים תוכלו לשלב בה בסך הכל. כדי לעשות זאת נכון ומקצועי חשוב לפנות אל חברה מתמחה בתחום.

אם אתם מחפשים שירותי עיצוב גינה עם בריכה ברמה ואיכות בלתי מתפשרים, חברת ערבות היא הכתובת הנכונה עבורכם. חברת ערבות מתמחה בתכנון, עיצוב והקמה של גינות לבתים פרטיים. חברת ערבות מנוהלת על ידי אסף, הנדסאי נוף, מומחה לתחומי עפר, תשתיות והקמת גינות והיא שמה דגש מיוחד על שירות לקוחות ברמה גבוהה ועבודה יד ביד עד הכנה של תכנון גינה אופטימלי שעונה על כל הצרכים. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 052-2439449.

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים