עיצוב ותכנון גינה יוקרתית

הקמת גינות יוקרה לבתים פרטיים – לייצר מרחב חיצוני מתאים

עיצוב גינה יוקרתית הוא בדרך כלל מאתגר יותר ויקר יותר, שכן שהגינה צריכה לכלול צמחים מיוחדים ואלמנטים מרשימים שיהפכו אותה לקסומה ומרהיבה, אך יחד עם כל זאת גם פונקציונאלית למשתמשים בה. תכנון גינות יוקרה לטווח ארוך ובתחזוקה קלה יחסית הוא עסק למומחים בתחום בלבד וחשוב לזכור שזוהי אומנם השקעה יקרה, אך עם זאת ההנאה שתפיקו מהגינה יחד עם השבחת הנכס שווים אותה.

דברו איתנו >>

למידע נוסף לחצו כאן

כך תהפכו את הגינה למושקעת ויפה יותר

כדי לשוות לגינה מראה יוקרתי ישנם מספר אלמנטים שחשוב לקחת אותם בחשבון ולעשות בהם שימוש מושכל במידת האפשר על מנת לתת לגינה אופי ומראה יוקרתי יחד עם פונקציונליות שתתאים לסגנון החיים שלכם:

הוספת פרגולה – פרגולה היא ללא ספק אחת האפשרויות הטובות כדי ליצור פינת ישיבה נוחה, מוצלת וקרירה. ישנם סוגים רבים של פרגולות ובהם פרגולות ממתכות שונות ועד עצים מפוארים. את גודל הפרגולה ועיצובה כדאי להשאיר למומחים שיקבעו את גודלה ביחס לגינה ואת מיקומה כך שתשתלב עם הבית והגינה ותספק לכם פינה מוצלת ונעימה לימי הקיץ החמים.

אלמנטים דקורטיביים הקשורים למים – אם יש מספיק מקום ותקציב ניתן להוסיף אלמנטים כמו – מזרקות, מפלים קטנים, בריכות מים במרכז בסגנון טרופי ועוד אלמנטים שמשדרגים כל גינה והופכים אותה למיוחדת ומקורית הרבה יותר. בנוסף זרימה של מים יוצרת צליל מאוד נעים ומרגיע ומשווה למקום כולו מראה ותחושב מסוג אחר. עיצוב גינות יוקרתיות יכול לכלול לעיתים גם שילוב של בריכה או ג'קוזי, אך אלה יתאימו בעיקר לגינות גדולות.

פינת מיוחדת לאירוח וברביקיו – ישראלים רבים בוחרים, במסגרת שירותי עיצוב גינות יוקרה, להקים בגינה פינה מיוחדת לאירוח הכוללת פינה לברביקיו. לעיתים הפינה משולבת בבר או מטבח חיצונים כתלות בצרכים ובתקציב. מטבח חיצוני הכולל פינת ישיבה ואירוח, הם ללא ספק אלמנטים המוסיפים יוקרה ושימושיות, אך יחד עם זאת מתאימים בעיקר לאנשים שאוהבים לארח.

חשוב לזכור

עיצוב גינות יוקרה הוא עסק למומחים בלבד שכן חשוב מאוד ליצור זרימה בתוך הגינה ובין האלמנטים שתבחרו, גודלם ומיקומם. מומחים להקמת גינות יוכלו לייעץ לכם לגבי בחירת האלמנטים, הסידור הנכון שלהם במרחב, לתבל את הכל בפרחים ובירק במיקום הנכון ולהתאים את כל הגינה לסגנון החיים שלכם ולתקציב שלכם. חשוב לזכור שגינה היא השקעה לטווח ארוך ומומלץ לבצע הכול בצורה נכונה, מקצועית ומוקפדת כבר בהתחלה.

אם אתם מחפשים חברה המתמחה בעיצוב או הקמת גינות יוקרה, חברת ערבות היא הכתובת המתאימה לכם. חברת ערבות מתמחה בתכנון, עיצוב והקמה של גינות לבתים פרטיים, לרבות גינות מסוגננות, מושקעות, יוקרתיות מאד ויפות. החברה שמה דגש על עיצוב שמתאים לשטח, לנוף ולטופוגרפיה, כדי לנצל באופן מקסימלי ופונקציונלי את שטח החצר שלכם. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 052-2439449.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים