עיצוב חוץ גינות

עיצוב גינות – השבחה לאיכות החיים ולנכס

אנשים רבים לפני תכנון והקמת גינות נוי, מחפשים לרוב מקורות השראה על מנת לשאוב מהם רעיונות לעיצוב הגינה הפרטית שלהם. רעיונות אלה הם המפתח ליצירת תוכנית שתאהבו לאורך השנים, תוכנית שתצליחו לממש אותה ובכך להשביח את הנכס שלכם ולשדרג את איכות החיים שלכם באופן משמעותי. בין אם מדובר בעיצוב גן, הקמת גינה, או שיפוץ של המרחב החיצוני, יש צורך בהתייחסות לפרמטרים רבים והאינטגרציה ביניהם.

דברו איתנו >>

בין הפרטים המצריכים התייחסות ותשומת לב, ניתן למנות: ריהוט גן, ריצוף חוץ מתאים, תאורת הצפה ואווירה, מגוון צמחים, גבולות, חיפויים אלמנטים דקורטיביים ועוד. בין אם מדובר בגינה קדמית או אחורית, בגינה קטנה או גדולה, מתן תשומת לב לפרטים הקטנים, הוא שנותן תוצאה מרהיבה. תכנון גינה בהסתכלות ארוכת טווח תאפשר לכם ליהנות ממנה בכל יום מחדש וגם להקל עליכם בכל הקשור להשקיה ותחזוקה יום יומית. מכיוון שמדובר באיכות הנכס והחיים שלכם, חשוב מאוד לעשות זאת מלכתחילה בצורה נכונה ומדויקת.

 

מדוע חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום?

התייחסות אל כיווני שמש ורוח בעת תכנון ועיצוב הגינה היא קריטית ביותר, על מנת לספק לכל סוג צמח את התנאים האידאלים, כדי שיוכל לפרוח ולשגשג. ישנם צמחים שרגישים מאוד לחשיפה ישירה לשמש ומצד שני ישנם סוגי צמחים שחייבים מספר שעות שמש מדי יום. תכנון אזורים קרירים ומוצללים לישיבה ואירוח בימי הקיץ החמים גם היא חשובה, כדי לאפשר לכם ניצול טוב יותר של הגינה שלכם. כיום יש מגוון פרגולות המאפשרות שליטה בכמות הצל והשמש, זוהי דוגמה להשקעה חכמה לטווח ארוך, שכן היא מאפשרת שליטה אופטימלית במזג האוויר גם בתנאי חוץ.

עיצוב חוץ גינות פרטיות הטוב ביותר מתחיל ביצירת פינות נוי מלאות בצמחים יפים ופורחים ובנושא מקשר היוצר זרימה בין אותן פינות. שימוש חכם בשיחים ירוקי עד ליצירת תיחום, מסגרת ופרטיות, מוכיח את עצמו כפתרון חכם ויעיל, המאפשר שימוש חכם בכל שטח הגינה. התייחסות אל הגינה כמכלול שלם פונקציונלי וזורם מצריך ניסיון רב ועבודת אומן, ולכן עדיף להשאיר את עניין התכנון וההקמה בידיים מנוסות ומקצועיות.

אם אתם מחפשים חברה המתמחה בתכנון, עיצוב והקמת של גינות מיוחדות וקסומות לבתים פרטיים, חברת ערבות היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה שמה דגש מיוחד על שירות לקוחות והתאמה הגינה לצרכי הלקוח ותקציבו ומקפידה על עיצוב מותאם לשטח, לנוף ולטופוגרפיה, וכמו כן על עיצוב תלת ממדי הרמוני וזורם שמאפשר ניצול מקסימלי ופונקציונלי של החצר שלכם. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 052-2439449.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים